- Innehåller annonslänkar för Åhléns & MyBonus -

Min beställning från Åhléns!

av Gratisprinsessan

Idag är sista chansen att handla för minst 500 kr (ord. pris) och få 20% rabatt hos Åhléns!

Använd koden MEDLEM20 i kassan.

Låt oss prata lite om Åhléns webbutik! Jag vet ingen annan butik som är så irriterande online. När man söker på något specifikt, t.ex. en storlek så får man upp en massa varor. Men när man sedan går in på var och en så står det ”Slut online” i 80% av fallen! 🙁 Jag vill inte veta vad jag INTE kan köpa! Urrrrghh!

Jag beställde i alla fall en väska, en t-shirt (som jag hittade i lager långt om länge) och strumpor. Det var inte förrän efter jag betalat som jag såg att jag blev lurad på 3 för 99 kr-strumporna som skulle kostat 99 kr! Eftersom rabattkoden inte gäller på nedsatta priser så borde det ju ändå stått 99 kr. Blir så trött.

Hade i alla fall gratis presentkort på 500 kr så jag betalade 85,50 kr. Gjorde köpet genom MyBonus och fick några kronor tillbaka.

3 kommentarer

S 2019-04-28 - 21:10

Jag håller med angående Åhlens hemsida. Väldigt frustrerande när det ser ut som att en vara är i lager men när man klickar sig vidare så är den slut på hemsidan. De borde ta bort de varor som inte längre finns i lager online alt visa tydligt att de är slut innan man klickar sig in på dem. Har blivit besviken många gånger.

Natalie Tenggren 2019-04-28 - 22:51

Tyvärr inte bara Åhléns som har de så. Tycker dom flesta online butikerna har de så. Lindex, HM, kapphal är jag osäker på

Annis 2019-04-29 - 07:58

På Lindex hemsida så står det om en vara är slut innan man klickar sig in. Och om varan är slut i lager men finns kvar i någon butik så står det att den fortfarande finns att köpa i butik så då kan man välja om man vill klicka sig in och kolla om den finns i en butik i ens närhet. Dom är jättebra när det gäller att märka ut sånt 😊

Kommentarer är avstängda.