360
- Inlägget är reklam för nedan nämnda företag och innehåller annonslänkar -
Ikväll passade jag på att logga in på alla återbäringssidorna för att se om det fanns någon cashback att betala ut. Jag har en hel del hos MyBonus men pengarna är fortfarande inte godkända för utbetalning! Har dröjt sjukt länge nu tycker jag! Någon som har upplevt samma sak?
Nåväl, jag hade 576,52 kr att ta ut hos Refunder så jag valde utbetalning till mitt PayPal-konto 🙂 Min återbäring från vårt Amsterdam-hotell blev godkänt idag så det var ju nice 😀
Hos Cashbacker hade jag 150 kr som jag begärde utbetalning till mitt bankkonto. Så totalt 726,52 kr till semesterkontot blev det ikväll 🙂
25 kommentarer
Jag har lite över 400 kr på kommandes men bara 30 kr av det redo för utbetalning och så har det varit ett bra tag, börjar bli lite nojig ?
Hej Pia! Först och främst vill vi beklaga om du upplevt några fördröjningar i ledtiden. Utbetalningar till ditt konto tar mellan 30-90 dagar beroende på vilken butik du handlat i. Detta beror på ett antal faktorer såsom ångerrätt, öppet köp, butikers ledtider osv. Vi jobbar ständigt på att förbättra våra ledtider och om du har frågor i ett konkret ärende så är du varmt välkommen att skriva till kundtjänst@mybonus.com så hjälper vi dig. Vi vill passa på att be om ursäkt då vi haft något längre ledtider den senaste tiden men detta kommer att åtgärdas. Med detta vill vi verkligen understryka att Du är i helt trygga händer på MyBonus. Vi önskar Dig en bra start på veckan!
Hej MyBonus! Istället för att lägga tid att svara på alla kommentarerna här i min blogg kanske det är bättre att lägga energi på att svara på användarnas mail istället.
Hej Malin,
Vi tycker inte att det ena utesluter det andra och vi är i fullfärd med att besvara alla mail redan. Vi har avsatt mer resurser till vår kundservice från och med idag, varför vi nu är flera som kan besvara våra medlemmars funderingar. Eftersom många, med all rätt, hade uttryckt sin oro i detta forum, valde vi att även se till att bemöta dessa här. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär det har orsakat.
Tack och allt gott!
Samma sak för mig när det gäller My Bonus
Hej MA! Om Du upplever sena utbetalningar vill vi understryka att ledtiderna är mellan 30-90 dagar beroende på vilken butik du handlat i. Detta beror på ett antal faktorer såsom ångerrätt, öppet köp, butikers ledtider osv. Om du upplevt ovanligt långa ledtider ber vi Dig att kontakta oss enligt nedanstående mailadress. Vi jobbar ständigt på att förbättra våra ledtider och om du har frågor i ett konkret ärende så är du varmt välkommen att skriva till kundservice@mybonus.com så hjälper vi dig. Vi önskar Dig en bra vecka!
Ja, mybonus börjar jag tvivla lite på. Kundtjänst kan inte ens svara på mina frågor om ungefär hur lång tid det skulle ta för att få pengarna redo för utbetalning. Kommer inte använda mig av mybonus mer iallafall
Hej Linnea! Först och främst vill vi verkligen be om ursäkt för uteblivet svar via vår kundtjänst. Vi har haft ett stort tryck i samband med vår lansering och börjar nu komma ifatt. Framöver besvarar vi alla inkommande frågor inom 1 arbetsdag. Du kan vänta Dig svar idag och vi vill understryka att vi har all information kring de ärenden som sänds in till oss, ingenting glöms bort även om vi haft en högt tryck sedan lansering. Vi önskar Dig en fortsatt bra start på veckan!
Hej Lina! Först och främst vill vi verkligen beklaga att du inte fått svar av vår kundservice, vi har haft ett väldigt tryck men är i full färd med att komma ikapp. Som svar på din fråga rörande hur lång tid det tar för att få sin utbetalning kan vi konstatera att butikernas betaldagar varierar mellan 30-90 dagar, som varierar beroende på bl.a. öppet köp, ångerrätt och butikernas policies. Vi vill passa på att understryka att Du trots viss fördröjning i supporten är i helt trygga händer hos oss på MyBonus och att vi ständigt arbetar på att förkorta våra ledtider. Vi önskar Dig en fortsatt bra dag!
Tar evigheter för mig där också. Rapporterat två köp som inte registrerats men de har inte svarat på över en månad..man undrar om dom ens har en kundtjänst..?
Hej Linnea! Först och främst vill vi verkligen be om ursäkt för uteblivet svar via vår kundtjänst. Vi har haft ett stort tryck i samband med vår lansering och börjar nu komma ifatt. Framöver besvarar vi alla inkommande frågor inom 1 arbetsdag. Du kan vänta Dig svar idag och vi vill understryka att vi har all information kring de ärenden som sänds in till oss, ingenting glöms bort även om vi haft en högt tryck sedan lansering. Vi önskar Dig en fortsatt bra start på veckan!
Väntar sen en vecka på svar från My Bonus om varför ett köp inte blivit registrerat…Så lång tid ska det inte behöva ta!
Hej Britt! Du har helt rätt, det ska inte behöva ta sådan tid. Vi beklagar verkligen denna långa ledtid och är nu i full färd med att besvara och åtgärda samtliga ärenden, inklusive ditt. Vi har haft ett väldigt tryck sedan lanseringen men är nu snart ikapp. Vi kan försäkra dig om att du inte glöms bort och att vi behandlar ditt ärende i skrivande stund. Vi önskar dig en fortsatt bra start på veckan!
Börjar oxå bli lite skeptisk mot Mybonus. Visst jätte hög återbäring hos vissa butiker o tjänster men kommer man få den lixom? Har oxå rapporterat köp som inte registrerats men efter 3 v har dom inte ens återkopplat. Sen får man tydligen bonus för köp man inte ens gjort. Kollade bara lite på Cubus hemsida. Nån kvart senare fick jag ett mejl att mitt köp hos Cubus registrerats. Så spöket Laban köpte nåt för 124 kr. Snällt att han isåfall oxå betalade haha 😀
Dom kanske sagt upp all personal o kan därför ge dubbel eller mer än dubbel återbäring?
Hej Sanna! Vi beklagar att du upplevt detta och vi får medge att vår ledtid i vissa fall har varit längre än önskat. Vi är i full färd med att besvara och åtgärda samtliga ärenden och du kommer att få svar av oss gällande ditt ärende snarast. Vad gäller frågan om Cubus, kan det ibland bli fel hos butiker vilket verkar vara fallet här. Så denna gång är det bara att tacka och ta emot! Vi hoppas att du får en fortsatt bra vecka!
Tack för ett svar! Och tack tack för det med Cubus! Haha 😀
Men varför lägger ni tid på att besvara kommentarer på en blogg istället för att hantera kundärenden och mejla oss svar?? Hade jag inte varit följare av @gratisprinsessan hade jag inte sett denna kommentar!?
Mvh Sanna
Hej igen Sanna! Vi är i full färd med att besvara och åtgärda samtliga frågor och ärenden i vår support, men vi vill samtidigt besvara frågor på andra forum för att undvika missförstånd och bemöta våra kunders funderingar. Vi önskar Dig en trevlig kväll!
Ja den tanken slog mig nu efteråt och det är ju bra det oxå! 🙂
Har oxå mkt hos mybonus som jag väntar på att dom ska godkänna. Segt. .. hoppas dom inte luras!
Hej Carita! Vi vill först och främst understryka att du är i garanterat trygga händer hos oss på MyBonus och anledningen till att ditt ärende inte godkänts ännu kan bero på att butikernas ledtider som varierar mellan 30-90 dagar ännu inte förflutit i ditt fall. Dessa ledtider beror bland annat på öppet köp, ångerrätt och butikers policies. Vi arbetar ständigt på att förkorta ledtiderna, upplever du något ovanligt i ditt fall är du välkommen att kontakta oss via kundservice@mybonus.com så hjälper vi dig. Vi önskar Dig en fortsatt bra start på veckan!
Jag har över 1000:- som väntar på att utbetalas från mybonus. Tar otroligt lång tid, lite nojig blir man allt. Inte speciellt sugen på att använda den sidan mer innan jag förhoppningsvis fått ut mina pengar.
Hej Lisa! Först och främst vill vi understryka att du kan vara helt trygg med MyBonus och att du kommer att få din återbäring utbetald. Idag är våra ledtider 30-90 dagar och varierar bl.a. beroende på butikers policies, öppet köp och ångerrätt. Vi arbetar ständigt på att förkorta dessa ledtider och tills dess tackar vi för ditt tålamod. Om du upplever att det tar ovanligt lång tid är du varmt välkommen att vända dig till vår kundservice på kundservice@mybonus.com så tar vi hand om ditt specifika ärende. Avslutningsvis vill vi tacka för visat förtroende och försäkrar dig om att du även kan vara trygg hos oss framöver. Allt gott!
Även jag väntar återbäring där, dock bara 248 kr. Kikade in på deras facebooksida och finns inte ett enda inlägg eller kommentar från kunder vilket jag tycker är lite skumt..
Hej Sarah! Vi är ett relativt nystartat företag och därmed också vår Facebook-sida. Detta är sannolikt anledningen till att vi ännu inte har någon stor aktivitet där men vi uppskattar alltid engagemang från våra medlemmar. Om du har fler funderingar är du hjärtligt välkommen att höra av Dig till kundservice@mybonus.com. Önskar Dig en fortsatt bra dag!
Jag väntar också på en ganska hög utbetalning, men som så många andra har inte heller jag fått något utbetalt. Det har registrerats köp ett flertal gånger från sidor jag endast besökt å andra sidan så har många köp inte alls registrerats. Ganska enerverande får man ju säga, hoppas de löser det snart för annars kan man ju tro att de luras!
Kommentarer är avstängda.