Gratis med posten

av Gratisprinsessan

Varning för äckel!
Det är sällan jag känner att jag behöver reklamera produkter men denna gång var det riktigt illa. Vi köpte tre påsar fryst kycklingfilé från Kronfågel hos Willys och när vi skulle tillaga dem var det bara slamsor. Kundtjänst var trevlig och skickade kompensation! Nu blev det ju inte gratis utan det blev pengarna tillbaka i alla fall.

kronfågel fryst kycklingfilékronfågel fryst kycklingfilé

2 kommentarer

ebba 2015-07-19 - 12:47

åh, vad trist..men bra med trevligt bemötande från kundtjänst och schysst kompensation! jag reklamerar också ogärna produkter, tycker det känns jobbigt/gnälligt och sällan värt besväret. men häromveckan var mitt flingpaket fyllt med brända svarta klumpar så då hörde jag faktiskt av mig till företaget och blev ersatt. för ett par år sedan fick jag mjölbaggar i en oöppnad mjölpåse..inte heller så roligt men framförallt viktigt att meddela tillverkaren i ett sådant fall. ja ja, trevlig söndag 🙂

Gratisprinsessan 2015-07-19 - 13:54

Ja jag tycker också det känns lite jobbigt, men det gagnar ju företaget i längden om de får reda på om något är fel på deras produkter. 🙂 Ha en trevlig dag 🙂

Kommentarer är avstängda.